آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام دوست دارم با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Omid Jahan Called Dooset Daram

 

دانلود آهنگ امید جهان به نام دوست دارم

دانلود آهنگ امید جهان به نام دوست دارم





متن آهنگ امید جهان - دوست دارم

دوست دارم دوست دارم نمی تونم از دل تو دست بردارم

تو مال منی دلدار منی خوشحالم از اینکه تو ، تو فال منی

نفس نفس تا آخرین نفس همراه تو منم تو رو دارم و بس

عشق منو بازی نگیری با تو من می مونم و این همینی که هست

بیا بیا تو رو می خوام زیاد بیا دلم تو رو نبرده از یاد

بیا بیا نگو نه نمیشه تو رو می خوام عشقم واسه همیشه

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

♫♫♫

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم نمی تونم از دل تو دست بردارم

تو مال منی دلدار منی خوشحالم از اینکه تو ، تو فال منی

نفس نفس تا آخرین نفس همراه تو منم تو رو دارم و بس

عشق منو بازی نگیری با تو من می مونم و این همینی که هست

بیا بیا تو رو می خوام زیاد بیا دلم تو رو نبرده از یاد

بیا بیا نگو نه نمیشه تو رو می خوام عشقم واسه همیشه

دوست دارم دوست دارم دوست دارم


  • ۹۸/۰۱/۲۱
  • ملیکا راد

دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد