آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام حواس پرت با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Sina Derakhshande Called Havas Part

+ متن آهنگ حواس پرت از سینا درخشنده

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام حواس پرت

دانلود آهنگ حواس پرت از سینا درخشنده

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

متن آهنگ سینا درخشنده - حواس پرت

 

من حواسم به همه جمعه ولی پرت توئه

 

 

که بدی قلبتو بم که بدی قلبتو بمهمه دنیارو بگردم

 

 

میدونم شکل تو نیست به دلم شک نکنی به دلم شک نکنی

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند

 

 

جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند

 

 

جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند

 

 

جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند

 

 

آخ که دلم رفته برات آخه حرف نداری خاصه برام لحن صدات اسممو میاری

 

 

دنیارو جواب کرده دلم واسه خاطر تو روی تو حساب کرده دلم توام عاشقش شو

 

 

جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند

 

 

جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند

 

 

جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد