آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام ستایش با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Shahab Mozaffari Called Setayesh

+ متن آهنگ ستایش از شهاب مظفری

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام ستایش

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید



برگرفته شده از سایت آهنگ بامیصدا bamiseda.ir

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

متن آهنگ شهاب مظفری - ستایش

 

من برم هیشکی تنها نمیشه بغضی ابری برام وا نمیشه

 

 

طفلکی مادرم بعد من حتما افسرده میشه

 

 

کاش میشد اینو لااقل بدونی موندم اینجا که تنها نمونی

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

عاشقم واقعا نه از این عشقای یک قرونی

 

 

زندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خواب

 

 

مثل یک کوری ام که عصاشو داده به دست یک کرم شب تاب

 

 

آخه تو چی میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگه

 

 

پا گذاشتم رو قلبم که له شم ما کوچکا خدامون بزرگه

 

 

من برم هیشکی تنها نمیشه بغضی ابری برام وا نمیشه

 

 

طفلکی مادرم بعد من

 

 

بچگیم توپ چهل تیکه بودم ته اون کوچه تاریکه بودم

 

 

خیلی سالا گذشت تا دلم ریشه زد تو وجودم

 

 

خیلی سالارو یادم نمونده دورمم خیلی آدم نمونده

 

 

من هنوز حرف دارم با چشات درد و دل کم نمونده

 

 

زندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خواب

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

مثل یک کوری ام که عصاشو داده به دست یک کرم شب تاب

 

 

آخه تو چی میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگه

 

 

پا گذاشتم رو قلبم که له شم ما کوچکا خدامون بزرگه

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد