آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام حیف با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Alireza Pouya Called Heyf

+ متن آهنگ حیف از علیرضا پویا

دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام حیف

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ علیرضا پویا - حیف

 

تموم اش کن برو جای تو نیست اینجا

 

 

این رابطه شده دعوا های بی جا

 

 

منم یه عصبی بی خود که لج کرده با آدما

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

ما که نخواستیم ببین چه جنگی انداختن بین ما

 

 

من که همیشه به تو بود حواسم

 

 

میخواستم بمونیم ولی نذاشتن

 

 

اثر نمیکرد انگار تلاشم

 

 

من که همیشه به تو بود حواسم

 

 

میخواستم بمونیم ولی نذاشتن

 

 

اثر نمیکرد انگار تلاشم

 

 

منی که هواتو داشتم حیف

 

 

به خدا از خدا خواستمت

 

 

من که دنیا مو به تو باختم حیف

 

 

حیف دردی که تو سینه موند

 

 

این دیوونه دست تو خوند

 

 

من میرم تنها بمون

 

 

من که همیشه به تو بود حواسم

 

 

میخواستم بمونیم ولی نذاشتن

 

 

اثر نمیکرد انگار تلاشم

 

 

من که همیشه به تو بود حواسم

 

 

میخواستم بمونیم ولی نذاشتن

 

 

اثر نمیکرد انگار تلاشم

 

 

من که همیشه به تو بود حواسم

 

 

میخواستم بمونیم ولی نذاشتن

 

 

اثر نمیکرد

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

من که همیشه به تو بود حواسم

 

 

میخواستم بمونیم ولی نذاشتن

 

 

اثر نمیکرد انگار تلاشم

 

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • ملیکا راد

دانلود آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد