آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام خرابش میکنم با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Ali Khodabandeh Called Kharabesh Mikonam

+ متن آهنگ خرابش میکنم از علی خدابنده 

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام خرابش میکنم

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 

 

متن آهنگ علی خدابنده - خرابش میکنم

 

هوا داره آروم آروم روشن میشه شبم با تو صبح شده

 

 

چشای من خیره به تو و دلبریات و رو تو قفل شده

 

 

یه کاری کردی در دلم به جز تو رو همه بسته شه

 

 

♫ ♫♫♫ ♫

 

 

دست خودم نیست نمیتونم اصن کسی بهت وابسته شه

 

 

تو که میکشی منو میبری دلمو زخم رو بالمو کی ببنده پس

 

 

بعد رفتنت اگه نباشی از ته دلش کی بخنده پس

 

 

خودم خرابش میکنم سر راه عشقمون هر چی سده

 

 

باید بهت ثابت کنم عشقم بهت بیش از حده

 

 

خودم خرابش میکنم سر راه عشقمون هر چی سده

 

 

باید بهت ثابت کنم عشقم بهت بیش از حده

 

 

میبینمت هر بار مث بار اول شوق توی چشمام نمیره که از دست

 

 

هر ثانیه بی تو خسته کنندس بدون تو بی شک میرسم به بن بست

 

 

بی تو میگیره دلمو با تو آروم ذهنمو آروم فکرمو آروم ذهنمو

 

 

خودم خرابش میکنم سر راه عشقمون هر چی سده

 

 

♫ ♫♫♫ ♫

 

 

باید بهت ثابت کنم عشقم بهت بیش از حده

 

 

خودم خرابش میکنم سر راه عشقمون هر چی سده

 

 

باید بهت ثابت کنم عشقم بهت بیش از حده

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد