آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ هایجدید رضا بهرام به نام عادلانه نیست با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Reza Bahram Called Adelane Nist

+ متن آهنگ عادلانه نیست از رضا بهرام

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام عادلانه نیست

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 
 
 
 
 

متن آهنگ رضا بهرام - عادلانه نیست

 

 عادلانه نیست بی تو سر کنم بی هوای تو

 

 

عادلانه نیست دوری من از دست های تو

 

 

عادلانه نیست من بمانم و حسرت مدام

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

عادلانه نیست قسمتم از این عشق ناتمام

 

 

هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست

 

 

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست

 

 

 هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست

 

 

 هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست

 

 

سهم ما از این زندگی چرا عادلانه نیست

 

 

بی تو این شب نا تمام ما عاشقانه نیست

 

 

بی تو میرود جانم از سرم ای پناه من

 

 

وای من بمان بی تو خسته ام تکیه گاه من

 

 

هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست

 

 

هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست

 

 

هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد