آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود ورژن جدید آهنگها مهدی مقدم و امید آمری به نام برگرد با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Version Music By Mehdi Moghadam And Omid Ameri Called Bargard

+ متن آهنگ برگرد از مهدی مقدم و امید عامری

| ورژن جدید |

دانلود ورژن جدید آهنگ مهدی مقدم و امید آمری به نام برگرد

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 
 
 
 

متن ورژن آهنگ مهدی مقدم و امید آمری - برگرد

 

هنوزم صدات میاد تو گوشمه

 

 

بار خاطراتی که رو دوشمه

 

 

هنوزم فکر میکنم به رابطمون

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

هنوز هر شب من به فکر و یادتم

 

 

هنوزم منتظرم برگردی

 

 

به نبودن نگو عادت کردی

 

 

هنوزم میخوام کنارم باشی

 

 

حق نداری که بری تنها شی

 

 

ای وای الان داغی نمیفهمی

 

 

برگرد برگشتنت سخت نیست

 

 

الان داغی نمیدونی

 

 

که من میمیرم از دوریت

 

 

هنوزم حس میکنم دستاتو

 

 

توی دستای خودم تا صبح

 

 

هنوزم حس میکنم اینجایی

 

 

من و تو تو قاب عکسمون دوتاییم

 

 

هنوزم منتظرم برگردی

 

 

به نبودن نگو عادت کردی

 

 

هنوزم میخوام کنارم باشی

 

 

حق نداری که بری تنها شی

 

 

ای وای الان داغی نمیفهمی

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

برگرد برگشتنت سخت نیست

 

 

الان داغی نمیدونی

 

 

که من میمیرم از دوریت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد