آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش Ap به نام لیلا با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Masih and Arash Ap Called Leyla

+ متن آهنگ لیلا از مسیح و آرش AP

دانلود آهنگ مسیح و آرش Ap به نام لیلا

 

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

متن آهنگ مسیح و آرش Ap - لیلا

 

این همه حرف در اومده بگو دروغه اینا بگو لیلا

 

 

همه الان مجنونن و مث من میشه پیدا کی میشه لیلا

 

 

لیلا من بد زخمی شدم من همون حرفی شدم که توی سینه یه آه موندش و لب تر نکردم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

دلم تنگه خیلی آخ لیلی لیلی میخوام بازم صدام کنی تو خونه جون لیلی

 

 

لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا

 

 

توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا

 

 

لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا ای وای

 

 

توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا

 

 

لب ایوون من حیرون میشینم با چشمای گیرون

 

 

نه نشونی نه یه پیغوم نمیاد دیگه این ورا مهمون

 

 

دلم تنگه خیلی آخ لیلی لیلی میخوام بازم صدام کنی تو خونه جون لیلی

 

 

لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا

 

 

لیلا دارم صدات میکنم دیگه نیستی بهم بگی جون لیلا ای وای

 

 

توی این شهر دیگه مثه تو واسه من از کجا میشه پیدا

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد