آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگی جدید میثم معافی به نام از تو دفاع کردم با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Meisam Moafi Called Az To Defa Kardam
+ متن آهنگ از تو دفاع کردم از میثم معافی
دانلود آهنگ میثم معافی به نام از تو دفاع کردم

 

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

 

 

متن آهنگ میثم معافی - از تو دفاع کردم

 

سوختم اما باهات ساختم

 

 

تمومه دنیامو به پای تو باختم

 

 

تو رفتی تو روزای سختی

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

کاشکی که تو چشمات چشم نمینداختم

 

 

دیدی شکستن منو دیدی

 

 

چشاتو بستی خندیدی

 

 

به ارزوت رسیدی

 

 

مردم، ببین دیگه کم اوردم

 

 

یه عمر حرفامو خوردم

 

 

ولی منو نفهمیدی

 

 

هر کی اوومد سراغم از تو گفتم از تو دفاع کردم

 

 

هر جا هستی بدون من واسه خوشبختیت دعا کردم

 

 

بعد از تو هر کی اوومد جاتو پر کنه حالمو بدتر کرد

 

 

بعد از تو هر کی اوومد دل بسوزونه کارو خرابتر کرد

 

 

ای وای ببین باهام چیکار کردی

 

 

رفیق روز تنهایی تنها ترم کردی

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

اشکام میریزه از دوتا چشمام

 

 

توام که رفتی و خوشحال

 

 

منم بی کس و تنهام

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد