آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود ورژن جدید آهنگ پازل باند به نام مثه همیم با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Puzzle Band Called Mese Hamim

+ متن آهنگ مثه همیم از پازل باند

دانلود ورژن جدید آهنگ پازل باند به نام مثه همیم

 

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

متن ورژن آهنگ پازل باند - مثه همیم

 

خیلی حرفای نگفته بینمونه

 

 

که الان حس میکنم جاشه

 

 

اینجوری بار اومدم اینکه

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

یه مغرور باشم و حتی یکم عاشق

 

 

بی توقف جلو میرم و توقع دارم از تو مث من باشی

 

 

دست من نیس که تو این شرایط بد دلم تو بهترین جاشی

 

 

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

 

 

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

 

 

با همه شلوغیم واسه تو وقت دارم میدونم گاهی که بده رفتارم

 

 

صدامو گوش کن من باهات حرف دارم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

منو بالا میبری میترسم از بلندی حسم دیگه این لحظه مث کوه میشم که داره میلرزه

 

 

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

 

 

تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد