آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جنون با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Mehdi Ahmadvand Called Jonoon

+ متن آهنگ جنون از مهدی احمدوند

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام جنون

 

 

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

 
 

 

 

 

 

من به دل دیوونم یاد دادم

نترسه از تنهایی

من سی سال تنها بودم

♫  ♫♫♫  ♫

منو نترسون از تنهایی

تو منو دوسم نداشتی آخر

یه شب منو تنهام گذاشتی

تو ناز کردی من منت

کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو

ندارم ولی چرا تورم ندارم

چرا تورم ندارم چرا تورم ندارم ...

چه کاری با من نبودنت کرد

چی مونده از تو به جز یه سردرد

تو کردی بهم پشت ببین دلم رو زد کشت

غم تو بسه برام برای هفت پشت ...

من وانمود کردم دردم نیومد اما درد پیرم کرد

به چشماش چند روز خیرم

کرد بعد رفت تحقیرم کرد

تو منو دوسم نداشتی آخر

یه شب منو تنهام گذاشتی

تو ناز کردی من منت

کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو

ندارم ولی چرا تورم ندارم

چرا تورم ندارم چرا تورم ندارم ...

چه کاری با من نبودنت کرد

♫  ♫♫♫  ♫

چی مونده از تو به جز یه سردرد

تو کردی بهم پشت ببین دلم رو زد کشت

غم تو بسه برام برای هفت پشت ...

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد