آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام من بیشتر با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Shahyad Called Man Bishtar

+ متن آهنگ من بیشتر از شهیاد

دانلود آهنگ شهیاد به نام من بیشتر

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید ، موزیکهای جدید ، نوحه ی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود نوحه ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

 

 

 

باز این صدای خسته میخواد واست بخونه

میخواد واست بخونه یه شعر عاشقونه

تویی که میپرستم تا وقتی زنده هستم

♫  ♫♫♫  ♫

به پای عهد و پیمون تا جون دارم نشستم

عزیز جونم تویی ، امید خونم تویی

دلیل اینکه میخوام عاشق بمونم تویی

دوستم داری من بیشتر…

خاطرخوامی من بیشتر…

تو جون سپردن به عشق خودت بگو کی بیشتر ؟

من بیشتر…

قلب تو پاک و ساده ست به وسعت دریا

اگه گذشته امروز تو باش به فکر فردا

راهی شهر چشمات دیونه ی نگاتم

من عاشق اون همه دوست دارم گفتناتم

دوستم داری من بیشتر…

♫  ♫♫♫  ♫

خاطرخوامی من بیشتر…

تو جون سپردن به عشق خودت بگو کی بیشتر ؟

من بیشتر…

 

برچسب ها

 

 

 

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • ملیکا راد

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهیاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد