آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نیمه من با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Hamed Homayoun Called Nimeye Man

 

دانلود آهنگ حامد همایون به نام نیمه من

دانلود آهنگ حامد همایون به نام نیمه من



دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید




متن آهنگ حامد همایون - نیمه من

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم

میباری به جان من نم نم

میخواهی مرا ولی کم کم

ببر مرا گاهی آنجایی که دلبری کردی

عشقت را به قلبم آوردی

دل دارد هوای شبگردی

♫   ♫♫   ♫

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

♫   ♫♫   ♫

خوش به دلم گر تو عذابم کنی

شعر بخوان شعر که خوابم کنی

وای به روزی که دهی دل به من

از می احساس خرابم کنی

♫   ♫♫   ♫

اینکه تو نیمه ی منی لاف نیست

رشته نکن پنبه که انصاف نیست

هردو شبیهیم مگر موی تو

مثل دل ساده ی من صاف نیست

♫   ♫♫   ♫

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد