آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام هیچ با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Reza Bahram Called Hich

+ متن آهنگ هیچ از رضا بهرام

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید



برگرفته شده از سایت آهنگ بامیصدا bamiseda.ir

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

متن آهنگ رضا بهرام - هیچ

 

بعد از تو هیچ میماند از قلبم برای من

 

 

بغضم حریف گریه هایم نیست خدای من

 

 

این گریه ها یعنی شروع ماجرای من چشم رقیبان خورده بر دارو ندار من

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

دوش شما تنها دلیل انتظار من دیوانگی دیگر نمی یاد به کار من

 

 

عاشق شدم عاشق چرا از دور میبینم تو را وای از این درد دوری

 

 

ماندم در آغوش غم در دل تو جا ماندی فقط اما هنوز غرق غروری

 

 

شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی تیر گذشته از کمان دردانه که هستی

 

 

شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی تیر گذشته از کمان دردانه که هستی

 

 

ای عشق خرابم کرده ای آخر تورا تا کی کنم باور نمیبنی مگر دلم گرفته

 

 

این شهر مرا دیوانه میخواند کجایی دل نمیداند که دنیای مرا ماتم گرفته

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

نمیبنی مگر دلم گرفته

 

 

شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی تیر گذشته از کمان دردانه که هستی

 

 

شهزاده نامهربان قلب مرا شکستی تیر گذشته از کمان دردانه که هستی

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد