آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام گفتم بمان با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Hamid Hiraad Called Goftam Beman

+ متن آهنگ گفتم بمان از حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام گفتم بمان

دانلود آهنگ گفتم بمان از حمید هیراد

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 
 
 

 

متن آهنگ حمید هیراد - گفتم بمان

 

به تو گفته بودم ز من بگذری روم در پی عشق ویرانگری

 

 

گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

 

 

به تو گفته بودم که دستم بگیر کنار دلم باش و با من بمیر

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

 

 

گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی

 

 

گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود

 

 

گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

 

 

تورا دیدمت بعد عمری سلام ببین اشک شوقی که ریزد مدام

 

 

ماندن یا نماندن به پای تو ماندم یا نماندم

 

 

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

 

 

افتاده ام از پا چرا

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی

 

 

گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود

 

 

گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد