آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگای جدید رضا شیری به نام فرصت نداد با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Reza Shiri Called Forsat Nadad

+ متن آهنگ فرصت نداد از رضا شیری

دانلود آهنگ رضا شیری به نام فرصت نداد

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 
 

متن آهنگ رضا شیری - فرصت نداد

 

نوز دوسش دارمشبیه قبلناش یعنی کی میمیره به جای من براش

 

 

هنوز دلم میخواد جونم بشه فداش کاش باز بشه یه روز بازم کنم نگاش

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت

 

 

این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت

 

 

تا کی من از فکرش باید فرار کنم برای برگشتش باید چیکار کنم

 

 

هی تو خیابونا راه میرم و تنها خیلی دیوونم که هنوز اونو میخوام

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت

 

 

این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد