آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ هایجدید بهنام بانی به نام این عشقه با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Behnam Bani Called In Eshgheh

+ متن آهنگ این عشقه از بهنام بانی

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام این عشقه

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 
 
 

متن آهنگ بهنام بانی - این عشقه

 

خوبه که تو دل بستی به این عشق تویی

 

 

آخه بهترین عشق اولین و آخرین عشق

 

 

خوبه آخرش به تو رسیدم تورو به دنیا نمیدم تورو دوست دارم شدیدا

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

 

 

این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

 

 

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

 

 

این عشقه که تو رو من حساسی دیوونتو میشناسی همونی که میخواستی عشقم

 

 

دست خودم نیست که انقد عاشقتم نمیتونه قلبم از تو دور باشه یکم

 

 

کار دله این عشق وای از دست دلم وای

 

 

هیشکی به غیر از تو به من انقد نمیاد میدونی که قلبم تورو دوس داره زیاد

 

 

غیر از این از دستم کاری بر نمیاد

 

 

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

 

 

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

 

 

این عشقه که تو رو من حساسی دیوونتو میشناسی همونی که میخواستی عشقم

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد