آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگهای جدید محمد علیزاده به نام بارون نم نم با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Mohamad Alizadeh Called Baroon Nam Nam

+ متن آهنگ بارون نم نم از محمد علیزاده

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام بارون نم نم

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

متن آهنگ محمد علیزاده - بارون نم نم

 

همه زندگیم رفت از زندگیم رو لبهام فقط آه و افسوس دارم

 

 

اگه آخرین روزه پس واسه چی مث روز اول تورو دوست دارم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

اگه آخرین روزه پس واسه چی مث روز اول میمیرم برات

 

 

تو حق منی از همه زندگیم ولی حق ندارم بمونم باهات

 

 

بارون نم نم اومدو رو قلب من غم اومدو من دیگه دخلم اومدو

 

 

ازت خبر نیست

 

 

خیلی چیزا بود که بگم دردامو ریختم تو خودم تنهام گذاشتی له شدم

 

 

ازت خبر نیست

 

 

من عشقو فقط با تو میشناختم تو فکرم چه رویاییو ساختم

 

 

تا دستای تو خیلی راهی نبود ولی باختم عشقو بدم باختم

 

 

بارون نم نم اومدو رو قلب من غم اومدو من دیگه دخلم اومدو

 

 

ازت خبر نیست

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

خیلی چیزا بود که بگم دردامو ریختم تو خودم تنهام گذاشتی له شدم

 

 

ازت خبر نیست ...

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد