آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام دروغ چرا با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Shahab Ramezan Called Doroogh Chera

+ متن آهنگ دروغ چرا از شهاب رمضان

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام دروغ چرا

 

 

 

 

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ شهاب رمضان - دروغ چرا

 

بی رودروایسی بگو کم آوردی عین من

 

 

طاقت دوری نداری بد آوردیم عین هم

 

 

عین قبل دوست داری باشم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

دوست دارم باشی کنارم تو همیشه عین قبل

 

 

عکستو دیدی از رو گوشیم برداشتم

 

 

یادگاریام دیدم که بهم پس دادی

 

 

ناراحت شدی ولی به روت نمی اوردی

 

 

عصبی شدم تا دیدم به کی دست دادی

 

 

دیوونه نبودم که بخوام اینجوری خامت کنم

 

 

دیوونه نبودم که به پات زندگیم بزارم

 

 

شاید به ظاهر نزارم چیزی ازم بفهمیدی

 

 

دورغ چرا هنوز یه کم بهت علاقه دارم

 

 

دیوونه نبودم که بخوام اینجوری خامت کنم

 

 

دیوونه نبودم که به پات زندگیم بزارم

 

 

شاید به ظاهر نزارم چیزی ازم بفهمیدی

 

 

دورغ چرا هنوز یه کم بهت علاقه دارم

 

 

دورغ چرا هنوز بهت فکر میکنم

 

 

خیلی شبا عکساتو چک میکنم

 

 

خیلی شبا تو هم که خیالت هم نیس بی وفا

 

 

دورغ چرا هنوز با خاطرات سر میکنم

 

 

کی من این رفتنو باور میکنم

 

 

تلخ عشقو کی از بهر میکنم

 

 

دیوونه نبودم که بخوام اینجوری خامت کنم

 

 

دیوونه نبودم که به پات زندگیم بزارم

 

 

شاید به ظاهر نزارم چیزی ازم بفهمیدی

 

 

دورغ چرا هنوز یه کم بهت علاقه دارم

 

 

دیوونه نبودم که بخوام اینجوری خامت کنم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

دیوونه نبودم که به پات زندگیم بزارم

 

 

شاید به ظاهر نزارم چیزی ازم بفهمیدی

 

 

دورغ چرا هنوز یه کم بهت علاقه دارم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد