آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام بعد تو با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Mahan Bahram khan Called Bade To

+ متن آهنگ بعد تو از ماهان بهرام خان

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام بعد تو

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 
 
 
 
 
 

متن آهنگ ماهان بهرام خان - بعد تو

 

بعد تو بارون نیومد ذهنمو یادت به هم زد

 

 

بعد تو خاطراتت هنوزم نمیمیره یه روزم نمیمیره یه روزم

 

 

دستمو نیستی بگیری خستمو نیستی ببینی بعد تو نگرفت هیچکی از من

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

سراغی دیگه اصلا سراغی دیگه اصلا

 

 

نیستی ولی من با خیالت سر میکنم باز نیستی و فکرت منو میریزتم بهم باز

 

 

ای کاش که از دستم نمیرفتی انقد آسون نیستی کنارم کی قدم میزنه تو بارون

 

 

بعد تو بعد تو

 

 

دنیا با تو شروع شد واسه ی من حالا باید بدون تو تموم شم

 

 

آرزوم زندگی کردن با تو بود من باید بیخیال آرزوم شم

 

 

بعد تو بارون نیومد ذهنمو یادت به هم زد بعد تو خاطراتت هنوزم

 

 

نمیمیره یه روزم نمیمیره یه روزم

 

 

دستمو نیستی بگیری خستمو نیستی ببینی بعد تو نگرفت هیچکی از من

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد