آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگی جدید رضا بهرام به نام دل با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Reza Bahram Called Del

+ متن آهنگ دل از رضا بهرام

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام دل

 

 

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 
 
 
 
 

حکم دل است که مشکل است بین من و تو

 

 

حکم دل است که فاصله است بین من و تو

 

 

حتی اگر از دوریت این دل بمیرد عاشق محال است که فراموشی بگیرد

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

 

 

بی عشق جهان بعنی یک چرخش بی معنی

 

 

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

 

 

بی عشق جهان بعنی یک چرخش بی معنی

 

 

حالا ببین نام من از نامت جدا شد بی رحم من سهم من از تو گریه ها شد

 

 

این خانه بعد از تو شده دیوانه خانه در من نمرده این جنون عاشقانه

 

 

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

بی عشق جهان بعنی یک چرخش بی معنی

 

 

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

 

 

بی عشق جهان بعنی یک چرخش بی معنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد