آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام بهتر که رفتی با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Sina Parsian Called Behtar Ke Rafti

+ متن آهنگ بهتر که رفتی از سینا پارسیان

دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام بهتر که رفتی

 

 

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

 

متن آهنگ سینا پارسیان - بهتر که رفتی

 

همون بهتر که رفتی همون بهتر که نیستی

 

 

میموندی با من دیوونه آخه که چی شه

 

 

همون بهتر نموندی درست فهمیده بودی تو حق داشتی یه وقتایی یه چیزایی نمیشه

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

تو با من زندگیتو به آتیش میکشیدی باید پر میزدی پرواز میکردی دوباره

 

 

دوست دارم هنوزم ولی بهتر که رفتی از این هفت آسمون سوت و کور و بی ستاره

 

 

دلم میخواست باشی با من اما منو آزار میداد نگاهت

 

 

گذاشتم بیخیالم شی بری تا نیاد غم توی اون چشمای ماهت

 

 

دلم میخواست باشی با من اما منو آزار میداد نگاهت

 

 

گذاشتم بیخیالم شی بری تا نیاد غم توی اون چشمای ماهت

 

 

گرفتارت شدم اما نذاشتم گرفتارم بشی گفتم نمونی

 

 

دوست دارم هنوزم مث سابق دوست دارم ولی شاید ندونی

 

 

دوست دارم ولی شاید ندونی

 

 

دلم میخواست باشی با من اما منو آزار میداد نگاهت

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

گذاشتم بیخیالم شی بری تا نیاد غم توی اون چشمای ماهت

 

 

دلم میخواست باشی با من اما منو آزار میداد نگاهت

 

 

گذاشتم بیخیالم شی بری تا نیاد غم توی اون چشمای ماهت

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد