آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام چتر با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Mehraad Jam Called Chatr

+ متن آهنگ چتر از مهراد جم

دانلود آهنگ مهراد جم به نام چتر

 

 

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 
 
 

 

یادته یه روز نم نم بارون

یه حس عجیب بود بین دوتامون

من و تو و چتر تو دل یه شهر چی

♫  ♫♫♫  ♫

به سرش زد رفت دستامو ول کرد

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

یادته میرفتیم ما همه جا دوتایی

یه ساله تنها میرم الان تو کجایی

بین این دوراهی تو یه راه جدایی نه ...

چراغا خاموش هوا سرد میخورم غمت هی

این همه ندیدمت بازم میگی کمته

مثل یه شهری ام که خراب شده بعد سیل من ...

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

کاش بودی و امشب کنار من جات بود

نیستی ولی چترت رو صندلی جا موند

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

♫  ♫♫♫  ♫

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد