آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام ای جان با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Omid Jahan Called Ey Jan
+ متن آهنگ ای جان از امید جهان
دانلود آهنگ امید جهان به نام ای جان

 

 

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

 
 

 

 

همش نو فکرتم ای جان دل به دلت میدم ای جان داری دل میبری ای جان

میخوام نگاهت کنم ای جان بذار فدات بشم ای جان فدا چشات بشم ای جان

وای عجب جادویی توی چشات پنهونه توی چشات پنهونه

♫  ♫♫♫  ♫

با همه دلبریات دلو میکنی دیوونه دلو میکنی دیوونه

ببین قلب من چطور برای تو میکوبه برای تو میکوبه

وای دلم چه حالیه با تو همه چی عالیه با تو همه چی عالیه

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

همش نو فکرتم ای جان دل به دلت میدم ای جان داری دل میبری ای جان

میخوام نگاهت کنم ای جان بذار فدات بشم ای جان فدا چشات بشم ای جان

ای جان ای جان

همش نو فکرتم ای جان دل به دلت میدم ای جان داری دل میبری ای جان

میخوام نگاهت کنم ای جان بذار فدات بشم ای جان فدا چشات بشم ای جان

وای عجب جادویی توی چشات پنهونه توی چشات پنهونه

با همه دلبریات دلو میکنی دیوونه دلو میکنی دیوونه

ببین قلب من چطور برای تو میکوبه برای تو میکوبه

وای دلم چه حالیه با تو همه چی عالیه با تو همه چی عالیه

وای دلم چه حالیه با تو همه چی عالیه با تو همه چی عالیه

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

وای عجب جادویی توی چشات پنهونه توی چشات پنهونه

با همه دلبریات دلو میکنی دیوونه دلو میکنی دیوونه

ببین قلب من چطور برای تو میکوبه برای تو میکوبه

وای دلم چه حالیه با تو همه چی عالیه با تو همه چی عالیه

♫  ♫♫♫  ♫

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

دوست دارم اینجایی بی من نرو هر جایی

 

 

 
 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد