آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام بر باد رفته با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Ali Zand Vakili Called Bar Bad Rafte

+ متن آهنگ بر باد رفته از علی زند وکیلی

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام بر باد رفته

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید ، موزیکهای جدید ، نوحه ی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود نوحه ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

بهشتم گم شده بر باد رفته

صدام کن اسم من از یاد رفته

صدام کن بی صدات از دست میرم

♫  ♫♫♫  ♫

نذار از ترس تنهایی بمیرم

دلم آواز کولی وار میخواد دلم آغوش گندم زار میخواد

من از دلبستگی ها زخم خوردم دلم یه عشق بی آزار میخواد

خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود

خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود

خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت

توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت

چه حالی داره حس پر کشیدن یه دریارو یه جرعه سر کشیدن

با چشم بسته آدم هارو دیدن به تو قبل از دوراهی ها رسیدن

چه بد حالیه حس بی پناهی زمین افتادن از بی تکیه گاهی

تصور کردنای اشتباهی رسیدن از سیاهی به سیاهی

خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود

♫  ♫♫♫  ♫

خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود

خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت

توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت

 

دانلود آهنگ

 
 
 
 
 
 
 
 

 

برچسب ها

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد