آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام خداحافظی با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download Music By Morteza Pashaei Called khodahafezi

+ متن آهنگ خداحافظی از مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام خداحافظی

 

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام خداحافظی

 

 
خداحافظی کن که تنها بشم
برام بسه تو قلب تو جا بشم
دیگه بسه این بغض تکراریو
♫  ♫♫♫  ♫
بگو قبل رفتن دوسم داری تو
خودت رو برو دیگه راحت بکن
کسی نیست بفهمه خیانت بکن
تو که مال من نیستی آخر میری
دیگه پس بهونه چرا میگیری
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت اخرین بازیو میبره
برو فکر نکن حال من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازی و مثل من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن
تو خواستی اسیر دو راهی بشی
دیگه وقتشه تنها راهی بشی
مسیر من و تو جدا از همه
برو تنها میشم ولی حقمه
♫  ♫♫♫  ♫
خداحافظی کن بدون هراس
خودت میدونی عشق ما اشتباس
خداحافظی

برچسب ها

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد