آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهران مدیری به نام باغ مظفر با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download Music By Mehran Modiri Called Baghe Mozafar

+ متن آهنگ باغ مظفر از مهران مدیری

دانلود آهنگ مهران مدیری به نام باغ مظفر

 

دانلود آهنگ مهران مدیری به نام باغ مظفر

 

ز من نگارم، عزیزم! خبر ندارد… 
به حال زارم، حبیبم! نظر ندارد… 
خبر ندارم من، از دل خود 
♫  ♫♫♫  ♫
دل من از من، عزیزم! خبر ندارد… 
دل من از من، عزیزم! خبر ندارد… 
کجا رود دل، عزیز من… آخ! که دلبرش نیست؟ 
کجا رود دل، عزیز من… آخ! که دلبرش نیست؟ 
کجا پرد مرغ، حبیبم! که پَر ندارد..؟ 
کجا پرد مرغ، حبیبم! که پَر ندارد..؟ 
امان از این عشق، عزیز من و فغان از این عشق… 
امان از این عشق، عزیز من و فغان از این عشق… 
که غیر خون جگر، ندارد 
♫  ♫♫♫  ♫
که غیر خون جگر، ندارد 
کجا پرد مرغ، حبیبم! که پر ندارد..؟ 
کجا پَرد مرغ، حبیبم! که پَر ندارد..؟ 

 

 

برچسب ها

 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد