آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 مرتضی اشرفی بی قرار

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام بی قرار

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Bigharar

+ متن آهنگ بی قرار از مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام بی قرار

دانلود آهنگ بی قرار مرتضی اشرفی

 

متن ترانه

تکست آهنگ بی قرار از مرتضی اشرفی

ببین عشق تو چیکار کردی با قلبم نمیدونم دوایی یا که دردم
عجب حالی بهم دادی که دیدم هرچی دیوونگی بود با تو کردم
♫  ♫♫♫  ♫
بین عقل و دل من یه پا جنگه اگه تو نباشی کار ما لنگه
عصبانی میشم سر همه چیزا ولی یار که پیشم باشه قشنگه
بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار
تازه کارم تازه کار جونمم راه دست یار
هستی نور چشم من دمتم گرم عشق من
دمتم گرم عشق من
بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار
تازه کارم تازه کار جونمم راه دست یار
هستی نور چشم من دمتم گرم عشق من
دمتم گرم عشق من
آخه کار دل ما که تمومه دیگه رفتن و لجبازی کدومه
بیا داروی بیماری من شو نفسم کشیدن بی تو حرومه
بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار
تازه کارم تازه کار جونمم راه دست یار
هستی نور چشم من دمتم گرم عشق من
دمتم گرم عشق من
♫  ♫♫♫  ♫
بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار
تازه کارم تازه کار جونمم راه دست یار
هستی نور چشم من دمتم گرم عشق من
دمتم گرم عشق من

 

 

برچسب ها

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد