آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 مرتضی اشرفی جان جانان

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام جان جانان

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Jane Janan

+ متن آهنگ جان جانان از مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام جان جانان

دانلود آهنگ جان جانان مرتضی اشرفی

 

متن ترانه

تکست آهنگ جان جانان از مرتضی اشرفی

ببین چه راحت شدی قرارم تو رو به من داد خدایه عالم
تو جانه جانان قسم به چشمات نباشی بدجور مریض حالم
یه دل که بیشتر آخه ندارم اونم تمامش فدایه یارم
♫  ♫♫♫  ♫
ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم
اولین باره دله بیماره منو دریاب که
 تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم
رفاقته ما نذار بپاشه کنارت هستم غمت نباشه
این اتفاقو یه حسی گفته که هر هزار سال یه بار میفته
چه عاشقانه نشستی پهلوم منم باهاتم به نقش مجنون
♫  ♫♫♫  ♫
ماجرا اینه که دلم گیره نفسـم میره واسه یارم
اولین باره دله بیماره منو دریاب که
 تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم

برچسب ها

 

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد