آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 مرتضی اشرفی دل عاشق

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دل عاشق نمیدونه چی خوبه چی بد

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Dele Ashegh

+ متن آهنگ دل عاشق از مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام دل عاشق

دانلود آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی

 

متن ترانه

متن آهنگ دل عاشق از مرتضی اشرفی

دله عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد
دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت
دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت
♫  ♫♫♫  ♫
دلی که عاشق بشه کوره دیگه
فقط یه بند اسم عشقشو میگه
هر کی هر چی میگه بی خیاله
عشقشو میبینه یه جور دیگه
دلم پره درد و غمه فراوون
دلم پره درد و غمه فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
بی تو دنیا شده برام یه زندون
بی تو دنیا شده برام یه زندون
دلم داره میمیره دست بجنبون
دلم داره میمیره دست بجنبون
هر کی ندونه تو که خوب میدونی
هر کی ندونه تو که خوب میدونی
که تا ابد تو قلب من می مونی
که تا ابد تو قلب من می مونی
موهام از غمت سپیده دیگه
دلی که گیرت بود میره دیگه
کجایی که ببینی رفت جوونی
کجایی که ببینی رفت جوونی
دلم پره درد و غمه فراوون
دلم پره درد و غمه فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
بی تو دنیا شده برام یه زندون
♫  ♫♫♫  ♫
بی تو دنیا شده برام یه زندون
دلم داره میمیره دست بجنبون
دلم داره میمیره دست بجنبون

برچسب ها

 

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد