آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 مرتضی اشرفی موهامو زدم

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام موهامو زدم یاد دستات تو موهام خفم میکرد

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Moohamo Zadam

+ متن آهنگ موهامو زدم از مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام موهامو زدم

دانلود آهنگ موهامو زدم مرتضی اشرفی

 

متن ترانه

تکست آهنگ موهامو زدم از مرتضی اشرفی

موهامو زدم یاد دستات تو موهام خفه ام میکرد
بهم میاد جلو آینه دیدم خودمو بد نشدم زیاد
اون لباسی که تو دوست داشتی نپوشیدم
♫  ♫♫♫  ♫
دیگه عکست نیست رو صفحه ی گوشیمم
آخه یه آدم چقدر میتونه بشه بی رحم هی
آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه
خیلی حرف تو دلم کسی که نمیدونه
دلم داره غزل خدافظی رو میخونه
خوب میدونستی که جونم به جونه تو بنده
نه میتونم گریه کنم نه لبم میخنده
هوای تو توو این خونه منو اسیرم کرده
من خدای دردم ولی هی دردا میشن بی رحم تر
عاشقت بودم غمه رفتنت زمین گیرم کرد ✧ پیرم کرد
آخ چه دردایی کشیدم از دستت دیوونه
خیلی حرف تو دلمِ کسی که نمیدونه
دلم داره غزل خدافظی رو میخونه
♫  ♫♫♫  ♫
خوب میدونستی که جونم به جونه تو بنده
نه میتونم گریه کنم نه لبم میخنده
هوای تو توو این خونه منو اسیرم کرده

برچسب ها

 

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد