آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 علی لهراسبی با من بمون

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام با من بمون

Download New Music By Ali Lohrasbi Called Ba Man Bemoon

+ متن آهنگ با من بمون از علی لهراسبی

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام با من بمون

 

تکست آهنگ با من بمون علی لهراسبی

♫ ♫♫♫ ♫

با من بمون اگه یه برگ خسته دست بادم

حتی اگه کسی نمونده که بیوفته یادم

بازم خدا بدترین لحظه میرسه به دادم

با من بمون حالا که حال زندگیم وخیمه

رهام نکن وسط رویاهای نصفه نیمه

وقتی دلم دار و ندارشو باهات سهیمه

♫ ♫♫♫ ♫

با من بمون علی لهراسبی

 

برچسب ها

  • ۹۹/۱۱/۰۴
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد