آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

نیکرام بمون کنارم

دانلود آهنگ جدید نیکرام به نام بمون کنارم +میکس ویدئو

Download New Music By Nikram Called Bemoon Kenaram

+ متن آهنگ بمون کنارم از نیکرام

دانلود آهنگ نیکرام به نام بمون کنارم

 

اهنگ بمون کنارم نیکرام

♫ ♫♫♫ ♫

ببین دارم توی این زندگی بی تو میمیرم

ببین واسه یه لحظه دیدنت جونمو میدم

تو باشی پیش من این زندگی آرومه با تو

آخه با دیدن چشمای تو من جون میگیرم

تو مسیر زندگیم بمون کنارم

وقتیکه کنارمی من خوبه حالم

داشتن تو واسه من مثل یه رویاست

رویایی که نباشی تمومه کارم

بهم نزدیک تر میشی دلم آروم تر میشه

آره خوشبختی با چشمات بهم نزدیکتر میشه

تو هر لحظه کنارم باش تو که میدونی من تنهام

بمون پیشم که هر لحظه تو رو میخوام اگه میشه

تو مَسیر زندگیم بمون کِنارم

وقتیکه کنارمی من خوبه حالم

داشتن تو واسه من مثل یه رویاست

رویایی که نباشی تمومه کارم

♫ ♫♫♫ ♫

تکست آهنگ بمون کنارم نیکرام

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

  • ۹۹/۱۱/۲۴
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد