آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ مهدی جهانی و علیشمس - یادگاریا

هنوزم تو قاب عکس رابطمون نفس داره

واسه من چی مونده جز کاغذای پاره ماره

اینجور که پیش میریم عذاب من ادامه داره

می خوام فراموشت کنم گذشته نمی ذاره

♫♫ ♫♫ ♫♫

منو یه قلب سرد با رنگ و روی سرد

عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد

دیوونه بازیات از یاد من نمیره

توام که مطمئنی جاتو کسی نمی گیره

نه غمام زیاده اشکام نمیشه جاری

سوالم اینه که منو هنوز دوست داری

منو یه قلب سرد با رنگ و روی زرد

عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد

♫♫ ♫♫ ♫♫

گفتم باشه تنهام بذارو بشکن له کن تو قلب ما رو

عیب نداره عشق من اینه سرنوشت من

اسم ما رو خط بزن از گذشته دل بکن

عیب نداره عشق من عیب نداره عشق من

  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • ملیکا راد

دانلود آهنگ مهدی جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد