آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام عبور با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Mohsen Yeganeh Called Obour

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام عبور

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام عبور



دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

متن آهنگ محسن یگانه - عبور

من یه خونه روی آب طرد و سرد و بی پناه

من یه مقصدم ولی همیشه اشتباه

من یه ابر بی بخار یه غریرو زیر پا

آدمای زندگیمو اعتماد نا به جا

آدما بیان برن که رد بشم به زور

رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون

غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون

غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

♫   ♫♫   ♫

وعده های رو هوا وعده های رو هوس

از یه جا به بعد دلو باورای من شکست

هی شکست و هی شکست اعتماد نیمه جون

از سکوت تو سرم زخم حرف این و اون

ترسم از غریبه هاست وقتی آشنا بشن

حسرت و یه رد پاست آخرش برای من

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون

غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون

غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت

دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد