آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام تنها تر از من با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Mehdi Jahani Called Tanhatar Az Man

 

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام تنها تر از من


برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید





متن آهنگ مهدی جهانی - تنها تر از من

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دید و از پیش من رفت

من مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر بارون

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

♫♫♫♫♫♫

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

واست تموم شد این عشق جنون شد بالم شکست و بی آسمون شد

من مست و حیرون تنها و داغون دلتنگ میبارم همراه بارون

♫♫♫♫♫♫

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد