آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام وابستگی با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Masoud Sadeghloo Called Vabastegi

+ متن آهنگ وابستگی از مسعود صادقلو

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام وابستگی

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 
 
 
 

متن آهنگ مسعود صادقلو - وابستگی

 

تو وابستگی داریو منم عاشقم این بار

 

 

عزیزم من این دردو کشیدم به یه جایی رسیدم

 

 

از این عالمو آدم به غیر از تو بریدم

 

 

دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم

 

 

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم

 

 

نه هیچکس به جز تو واسم زیبا نیست تو چشمام یه رازه که تو دریا نیست

 

 

همه میگن عشقی تو این دنیای نیست یمون تا بدونن که این حرفا نیست

 

 

دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم

 

 

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی

 

 

به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد