آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام خوشم میاد با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Hamid Hiraad Called Khosham Miad

+ متن آهنگ خوشم میاد از حمید هیراد 

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام خوشم میاد

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 
 
 
 

 

 

نظر بازی نکن با دلم بازی نکن راضی نمیشم تو طنازی نکن

 

 

ای با دلم بازی نکن راضی نمیشم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

نازتو کم کن که شدم شیفته آمده در دامنم آویخته نگاه مارا به هم آمیخته جام شرابی به دلم ریخته

 

 

خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت تا ته این قصه میدونی همش میخوامت

 

 

خوشم میاد هوایی میشم با سلامت تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت

 

 

یار نمیدونی کوچه باغای دلم چه حالی داره دل تو هر شب مست و غزل خونه سر به سرم میذاره

 

 

نمک نمک داره چقدر اداتون کشته منو شیرین زبونیاتون نمک نمک میریزه از صداتون کشته منو شیرین زبونیاتون

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت تا ته این قصه میدونی همش میخوامت

 

 

خوشم میاد هوایی میشم با سلامت تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد