آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگهای جدید ماکان باند به نام ناخدا با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Macan Band Called NaKhoda

+ متن آهنگ ناخدا از ماکان باند

دانلود آهنگ ماکان باند به نام ناخدا

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

متن آهنگ ماکان باند - ناخدا

 

کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت

 

 

تن شکستمو ندید منو رو موج تنها گذاشت

 

 

به شوق مقصدی قشنگ تنمو به دریا زدم دستم تو دست ناخدا میگفت که راه رو بلدم

 

 

♫ ♫♫♫ ♫

 

 

اعتماد کردم بهش عاشقش شدم شدید اما این عشق منو ناخدا هیچوقت ندید

 

 

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه

 

 

کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم

 

 

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه

 

 

کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم

 

 

رد پاهات هنوز روی قلبمه همین رد پاها نمک روی زخممه

 

 

انگاری ساحلم با من همدرده هردومون منتظریم ناخدا برگرده

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد