آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگای جدید میثم ابراهیمی به نام ترس با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Meysam Ebrahimi Called Tars

+ متن آهنگ ترس از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ترس

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ

 ، دانلود آهنگ جدید  ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی - ترس

 

خداحافظ اون همه خاطرمون خداحافظی من و عشقم به خودت برسون

 

 

رو به راه میشه دل میشه نوبت من یه روزی مث حال الانم تو میریزی به هم

 

 

تو میریزی به هم اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم

 

 

این روزارو دیدم

 

 

اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من

 

 

تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم

 

 

این روزارو دیدم

 

 

من که قلبمو باختم با بد و خوب تو ساختم کاش بهم بگی فقط چی آخه دلتو زد

 

 

رفتی از همه بریدم از تو به کجا رسیدم خیال تو بارون و شب این دلمو دیوونه کرد

 

 

دلمو دیوونه کرد

 

 

اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من

 

 

تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم

 

 

این روزارو دیدم

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من

 

 

تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم

 

 

این روزارو دیدم

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد