آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میخوامت با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Meysam Ebrahimi Called Mikhamet

+ متن آهنگ میخوامت از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام میخوامت

 

 

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 
 
 
 
 
 

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی - میخوامت

 

چه دردی داره دوری تو ازم عشقم

 

 

الهی هرچی عاشقه برسن به هم

 

 

هر جا هم رسیدیم گلی بهتر از تو ندیدیم هرجارم بگردیم عاشق تر از من کسی نیست

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی ولی درمونی بگو همیشه میمونی

 

 

آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

 

 

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

 

 

کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

 

 

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

 

 

آخ داره دلم میره برات جز من نباید کسی تورو بخواد بگو چی داری تو تو چشات که دلو میبره انقده زیاد

 

 

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی ولی درمونی بگو همیشه میمونی

 

 

آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

 

 

♫  ♫♫♫  ♫

 

 

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

 

 

کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

 

 

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد