آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام عاشقانه نیست با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Alireza Ghorbani Called Asheghane Nist

+ متن آهنگ عاشقانه نیست از علیرضا قربانی

دانلود آهنگ علیرضا قربانی به نام عاشقانه نیست

 

 

برای دانلود این آهنگ ادامه مطلب رو کلیک کنید

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید ، موزیکهای جدید ، نوحه ی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود نوحه ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

 
 
 

 

 

 

شیرین من بمان مگر این روزگار تلخ

فرهاد خسته را به نگاهی امان دهد

در زلف شب گره بزن آن زلف مست را

♫  ♫♫♫  ♫

شاید شبم به سوی تو راهی نشان دهد

حرفی بزن که عشق به هر واژه گل

کند ما را نصیب دیگری از این زمانه نیست

با من از عاشقانه ترین لحظه ها بخوان

حتی اگر هوای دلی عاشقانه نیست

با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم

با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم

با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

شاید شبی که میبرد افسانه مرا

روزی برایم از تو نشانی بیاورد

شاید همین ترانه که بر دوش باد رفت

در جان خسته تاب و توانی بیاورد

با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم

♫  ♫♫♫  ♫

با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم

با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

 

 

برچسب ها

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد