آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ جدید راغب به نام شالت با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download New Music By Ragheb Called Shalat

+ متن آهنگ شالت از راغب

دانلود آهنگ راغب به نام شالت

دانلود آهنگ راغب به نام شالت

 

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

 

دانلود آهنگ راغب به نام شالت

ای که پهلو زده بر قرص قمر؛ چشمانت!
عالمی محو تماشای لب خندانت!
من نگویم سخنی جز سخن از خنده ی تو
♫  ♫♫♫  ♫
چه شود سر بگذارم به روی دامانت؟
نکند روزی بگویی سخنی؛ از حالت
دلخوشم من به همین چند خبر؛ از احوالت…
همه ترسم شده چشمان گنهکار کار رقیب! نکند زلف تو بیرون برود از شالت…
وای از چشم جادوگر تو!
کاش من بنشینم بر تو ای جان که تو تاج سرمی
پیش آ نیمه دیگرمی!
جانم! تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم…
از همان لحظه که دیدمت؛ پریشانم!
جانم؛ لحظه ای بدون تو نه نتوانم…
ماهی به خدا دلیل زیبایی این راهی؛ خوش به حال من که تو با دلم همراهی
تو خودت شاهی جان جانانی، نکند با من نمانی
وای از چشم جادوگر تو!
کاش من بنشینم بر تو ای جان که تو تاج سرمی
پیش آ نیمه دیگرمی!
♫  ♫♫♫  ♫
جانم! تو چه خوش نشسته ای به قلب ویرانم
از همان لحظه که دیدمت؛ پریشانم!
جانم؛ لحظه ای بدون تو نه نتوانم

 

برچسب ها

 

 

 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • ملیکا راد

دانلود آهنگ راغب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد