آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ مهران مدیری به نام مهر و ماه با لینک مستقیم + پخش آنلاین

Download Music By Mehran Modiri Called Mehro Maah

+ متن آهنگ مهر و ماه از مهران مدیری

دانلود آهنگ مهران مدیری به نام مهر و ماه

 

دانلود آهنگ مهران مدیری به نام مهر و ماه

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

قصه ی غربت و سرگردونیامو، برای پنجره ها، زمزمه کردم… 
هم نفس، با شبهای ابری و دلتنگ 
غصه هامو، بی صدا زمزمه کردم 
♫  ♫♫♫  ♫
دنبالِ یه نیمه ی گمشده بودم، که با هم یه سیب کاملو بسازیم 
دنبال حریفی بودم که من و اون، زندگیمونو به پای هم ببازیم… 
یه ستاره ام… یه ستاره ی غریبه… 
گوشه ی یه کهکشون بی نهایت 
راهوُ گم کردم و سرگردون و تنها 
وسطِ یه آسمون بی نهایت 
گشتن و گشتن و تا همیشه، گشتن… 
به همه پنجره ها، سرک کشیدن… 
قصه ی من و تو مثل مهر و ماهه 
جستجو، حتی برای نرسیدن! 
یه ستاره ام… یه ستاره ی غریبه 
گوشه ی یه کهکشون بی نهایت 
قصه ی من و تو مثلِ مهر و ماهه 
جستجو، حتی برای نرسیدن! 
یه ستاره ام… یه ستاره ی غریبه… 
♫  ♫♫♫  ♫
گوشه ی یه کهکشون بی نهایت 
راهو گم کردم و سرگردون و تنها 
وسط یه آسمونِ بی نهایت… 

برچسب ها

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد