آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

حسین شریفی فضای دل من حرم

دانلود نوحه جدید حسین شریفی به نام فضای دل من حرم

Download New Nohe By Hossein Sharifi Called Fazaye Dele Man

+ متن نوحه فضای دل من حرم از حسین شریفی

دانلود نوحه حسین شریفی به نام فضای دل من حرم

 

دانلود مداحی فضای دل من حرم حسین شریفی

♫ ♫♫♫ ♫

فضای دل من حرم با صفاته چشای تر من مثل رود فراته

نمازمو وقتی میخونم تو قنوتم دعای دلِ من دیدن کربلاته

عمریه که آقا براتون سینه زنم ز غم تو آقا روز و شب در مهنم

تمام دنیام نذر چشمای توئه به پای تو وقفه تارو پودو بدنم

از تو میخونم محو جنونم از تو میخونم محو جنونم

بی غم عشقت نمیخوام زنده بمونم

با علم تو از کرم تو سینه زنون میام آقا تا حرمِ تو

ترانه قلب عاشق فقط یه یا حسینه

روزی ما تو دنیا گریه برا حسینه گریه برا حسینه

تو گیرو دار محشر با دیده های گریون دور تو رو میگیریم

همش میگیم حسین جون همش میگیم حسین جون

♫ ♫♫♫ ♫

دانلود نوحه دل من حرم با صفاته چشای تر من مثل رود فراته  حسین شریفی

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

  • ۹۹/۱۱/۲۰
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد