آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

اهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم با صدای آذر + متن ترانه و کیفیت بالا

Download New Music By : Kari Kardi With Online Playback And Text On BamiSeda

دانلود آهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

 

متن آهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

♫  ♫♫♫  ♫

خرابش نکن هرچی‌ من ازت ساخته بودم

نمیدونم چه جوری تو رو نشناخته بودم

اینی که هستی‌ با اونی که بودی فرق داره

کاش عکسایِ قدیمیتو دور ننداخته بودم

منو بردی ته دنیا ولم کردی دوباره

منی‌ که به دنیا بخاطرت باخته بودم

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی‌ میرم که دیگه هیچ موقع بر نگردم

یه دفعه‌ام تو راست گفتی‌ من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی‌

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی‌ میرم که دیگه هیچ موقع بر نگردم

یه دفعه‌ام تو راست گفتی‌ من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی‌

شب طولانی سال‌ ام یلدا نیست

شب تنها شدنم بود که رفتی‌

زخمیه رابطه‌ی قبل تو بودم

هنوز زخمش رو تنم بود که رفتی‌

هنوز زخمش رو تنم بود که رفتی‌

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی‌ میرم که دیگه هیچ موقع بر نگردم

یه دفعه‌ام تو راست گفتی‌ من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی‌

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی‌ میرم که دیگه هیچ موقع بر نگردم

یه دفعه‌ام تو راست گفتی‌ من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی‌

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی‌ میرم که دیگه هیچ موقع بر نگردم

یه دفعه‌ام تو راست گفتی‌ من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی‌

♫  ♫♫♫  ♫

تکست آهنگ کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد