آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

آرمین ۲AFM نوستالژی

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی به نام نوستالژی

Download New Music By Armin 2AFM Called Nostalegi

+ متن آهنگ نوستالژی از آرمین زارعی

دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام نوستالژی

 

دانلود آهنگ نوستالژی آرمین ۲AFM

♫  ♫♫♫  ♫

سر صبح جلوی آیینه سَرگیجه فشار خون پایینه

تنها چیزی که ازت یادگاری دارم فقط همین چندتا

عکس که داریمه میزدی داد سَر من تا شروع بشه

بازم باز سر بحث آخرشم با این همه اداعات قرصامو

میدادی باز سر وقت این رفتارا جدیده ها شدی مثل

غریبه ها شدی مثل ندیده ها عقل از سرت پریده ها

بعد من هیشکی حالتو نمیپرسه هیشکی نه اون دلتو

نمیدزده چقدر مرهم شدم من واسه اون زخمای تو و تو

شدی نمک همون غصه من بی تو داغونم بیا و بکن آرومم

مگه کی بود جز من تو اون همه شرایط سختت کنارت

راه اومد من بی تو داغونم بیا و بکن آرومم مگه کی بود

جز من تو اون همه شرایط سختت کنارت راه اومد

من که قلبم واسه تو میزنه هر دم این روزا پر دردم چرا

رفتارات سردن دیگه میرم کلافه و داغون نباش فراموشت

میکنم آروم یواش آره میرم تا خیال تو راحت باشه راستی

تبریک به تو مبارک باشه من بی تو داغونم بیا و بکن آرومم

مگه کی بود جز من تو اون همه شرایط سختت کنارت راه اومد

من بی تو داغونم بیا و بکن آرومم مگه کی بود جز

من تو اون همه شرایط سختت کنارت راه اومد

♫  ♫♫♫  ♫

تکست آهنگ نوستالژی آرمین زارعی

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

  • ۹۹/۱۲/۰۱
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد