آهنگ آهنگ ناری ناری نماز حاجت روز پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین و بهترین آهنگها

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ایران

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی و ایمان ابراهیمی به نام ایران

شعر : کاظم موسوی ، ایمان ابراهیمی | ملودی و تنظیم قطعه : حامد برادران

Download New Music By Behnam Bani Ft. Iman Ebrahimi Called Iran

+ متن آهنگ ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی

 دانلود آهنگ بهنام بانی و ایمان ابراهیمی به نام ایران

 

آهنگ ایران بهنام بانی

♫  ♫♫♫  ♫

زمین و آسمون دور تو می گرده

ببین اسم تو یک دنیارو پر کرده

تویی اوج تموم افتخاراتم

اگه خشکی بشی بارون و دریاتم

ایران قلب من توو دستام واسه توست

ایران جان من خلیج فارس توست

ایران قلب من توو دستام واسه توست

ایران جان من خلیج فارس توست

کجا می تونه خاکش به گرمای وطن شه

دوباره پرچمت رو شونه ی من می درخشه

یه احساس عجیبی به قلبم داری میدی

برای قهرمانی تو بهم انگیزه میدی

ایران قلب من توو دستام واسه توست

ایران جان من خلیج فارس توست

ایران قلب من توو دستام واسه توست

ایران جان من خلیج فارس توست

ایران قلب من توو دستام واسه توست

ایران جان من خلیج فارس توست

ایران قلب من توو دستام واسه توست

ایران جان من خلیج فارس توست

♫  ♫♫♫  ♫

تکست آهنگ بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ایران

دانلود ، موزیکها ، دانلود موزیک کیفیت بالا ، دانلود آهنگها ، دانلود آهنگهای جدید ، موزیکهای جدید ، آهنگی جدید ، دانلود موزیکی جدید ، دانلود مداحی ها ، دانلود نوحه ها ، نوحه ها ، دانلود نوحه های جدید

 

  • ۹۹/۱۲/۰۱
  • ملیکا راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
براي ورود به پیج اینستاگرام >>>باميصــدا<<< کليک کنيد